Artėjantis ruduo – ne tik ilgėjančių vakarų ir pokalbių prie arbatos puodelio laikas. Artėjantis ruduo – ir svarbiausių futbolo sezono rungtynių metas.
Moterų futbolo akademija „Žalgiris-MRU“ tęsia kovas dviejuose pagrindiniuose frontuose: pagrindinė komanda kovoja dėl aukso stipriausių komandų lygoje, o „Žalgiris B – MRU“ siekia apginti pirmosios lygos čempionės vardą.
Per šalies čempionatų pertrauką prie „Žalgirio-MRU“ akademijos prisijungė dar vienas partneris – prekinio ženklo „Žolynėlis“ arbatos nuo šiol suburs stipriausios šalyje moterų futbolo akademijos bendruomenę: „Džiaugiamės galėdami prisidėti prie MFA „Žalgiris-MRU“ ambicingos vizijos ir tikime, kad mūsų partnerystė ne tik atneš abipusės naudos, bet ir prisidės prie moterų futbolo populiarinimo Lietuvoje. Akademijos rezultatai nepalieka abejonių, kad merginos juda teisingu keliu, o dabartinė sėkmė rodo, kad komanda yra pasirengusi iššūkiams aukščiausiu lygiu. Mes įsitikinę, kad mūsų įsipareigojimas leis kurti stipresnę bendruomenę, besižavinčią ir palaikančią moterų futbolą taip smarkiai, kaip mes, – sako „Žolynėlio“ prekinio ženklo vadovas Andrius Čeplinskas. – Matome pasaulines tendencijas, kaip moterų futbolas, ir apskritai, moterų sportas eina pirmyn visame pasaulyje. Tikime klubo ambicijomis ir išsikeltais tikslais bei labai džiaugiamės galėdami pradėti šią partnerystę, kuri, manome, bus naudinga abiem pusėms – tiek „Žolynėlio“ prekinio ženklo vystymui, tiek padės sportininkėms siekti rezultato aikštelėje“.
MFA „Žalgiris-MRU“ vadovas Saulius Mikoliūnas džiaugiasi dar vienu nauju partneriu: „Mums smagu, kad mūsų akademijos progresą ir šiuolaikišką požiūrį į sportą įvertino vienas garsiausių Lietuvoje prekės ženklų. Tikime, kad „Žolynėlio“ prisijungimas prie mūsų akademijos tikrai bus naudingas abiem pusėms ir sutelks bendruomenę bei visus futbolo mėgėjus naujoms pergalėms.